Om Os

Det er vigtigt for Venstre i Nordfyns Kommune at udvikle en lokalpolitik, som er tilrettelagt i overensstemmelse med borgernes ønsker og behov.

Vi er derfor åbne overfor dialog, som kan bidrage til, at vore politikere til stadighed kan udvikle Nordfyns Kommune til et godt sted at bo og leve.

Vi går en fremtid i møde med mange ændringer, som vi hver især kan have forskellige forventninger til.

Venstre i Nordfyns Kommune har det som sit mål, at der skal udvikles og igangsættes projekter, som vil være til gavn for borgerne og kommunen.

Venstre har med godt 500 medlemmer i 5 lokale vælgerforeninger fordelt i hele kommunen et godt fodfæste i lokalområderne.

Venstre håber, at vi med denne hjemmesiden kan levere dig svar på dine spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at kontakte os. Vi er lydhør og modtager gerne konstruktiv input.

Vi håber, at se dig igen her på siden eller til et af vore arrangementer. Er du interesseret i at blive medlem kan du melde dig ind her på siden.

Skulle du have lyst til at deltage i det politiske arbejde er du velkommen til at sende en mail til formand for Venstre i Nordfyns Kommune.

Med liberale hilsener
Venstre i Nordfyns Kommune